کد خبر: ۱۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
امام جمعه تربت جام:
حجت‌‌الاسلام اسلامی گفت: باید با شهدا ارتباط دلی برقرار کنیم تا از شعاع نور الهی آنان بهره‌مند شویم و آحاد جامعه را از معارف شهیدان که ریشه در معارف الهی دارد سیراب کنیم.

ارتباط با شهدا موجب گسترش معارف الهی می‌شود 

به گزارش آرانیوز از استان خراسان رضوی، همزمان با هفته بزرگداشت شهدا محفل تکریم و تجلیل از خادمان خانواده شهدا و مروجان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تربت جام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام، «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان و «نصرالله مهدوی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در سالن فرهنگی و هنری ولایت برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام اسلامی در این مراسم امام جمعه ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و با قدردانی از تلاش‌های مدیران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهیدان مصداق عینی آیات الهی هستند و معارف قرآن در سیره شهدا عینیت داشت.

وی افزود: سیره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم برگرفته از سیره شهدای صدر اسلام بود. 

امام جمعه تربت جام ادامه داد: شهدا با هجرت و جهاد فی سبیل‌الله به لقا الهی نائل شدند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

حجت‌‌الاسلام اسلامی گفت: معارف و سیره شهدا را به نسل امروز باید انتقال دهیم تا چراغ راهشان در گام دوم انقلاب باشد.

وی تاکید کرد: باید با شهدا ارتباط دلی برقرار کنیم تا از شعاع نور الهی آنان بهره‌مند شویم و آحاد جامعه را از معارف شهیدان که ریشه در معارف الهی دارد سیراب کنیم.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به خانواده و خادمان شهدا و ایثارگران و همچنین مروجان حوزه ایثار و شهادت، مزار پنج شهید گمنام بوستان معلم تربت حام عطر افشانی شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار